Forum www.fabrykasmierci.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Regulamin Ligi Fabryka Śmierci

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.fabrykasmierci.fora.pl Strona Główna -> Regulamin Ligi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
d0x
Administrator



Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:37, 11 Lip 2009 Temat postu: Regulamin Ligi Fabryka Śmierci

§ 1. Turnieje Fabryka Śmierci

§ 2. Gracz

1. Pod pojęciem "Gracz" rozumie się osobę fizyczną, należącą do grupy biorącej udział w rozgrywkach.
2. Gracz należeć może jednocześnie tylko do jednej drużyny biorącej udział w Turnieju.
3. Nazwa użytkownika (pseudonim, nick), którą Gracz się posługuje nie może naruszać dobrego imienia innych Graczy, ani naruszać zasad kultury osobistej.
4. Gracz nie może zmienić swojej nazwy (pseudonimu, nicka) przez cały okres trwania rozgrywek Turnieju.
5. Gracz nie może zmienić Drużyny, z którą bierze udział w rozgrywkach przez cały okres trwania rozgrywek Turnieju.
6. Aby wziąć udział w Turnieju gracz musi posiadać legalną kopię gry Counter-Strike 1.6.

§ 3. Drużyna

1. Pod pojęciem "Drużyna" rozumie się grupę osób wspólnie biorących udział w rozgrywkach.
2. Każda Drużyna składa się z maksymalnie ośmiu członków – Lidera, czterech graczy oraz trzech graczy rezerwowych.
3. Każda Drużyna musi mieć przynajmniej pięciu członków.
4. Jedna z osób zrzeszonych w Drużynie pełni funkcje Lidera – jest jedyną osobą uprawioną do kontaktu z Organizatorem oraz pozostałymi drużynami w celu ustalenia terminu rozgrywek i potwierdzenia wyników. Pozostałe obowiązki oraz uprawnienia Lidera określone zostały w paragrafie 7.
5. Nazwa Drużyny musi być unikalna.
6. Nazwa Drużyny nie może naruszać dobrego imienia innych Graczy/Drużyn, ani naruszać zasad kultury osobistej.
7. Drużyna nie może zmienić swojej nazwy w trakcie trwania Turnieju.

§ 4. Regulamin

1. Wszelkie aspekty prawne Turnieju zostały opisane w niniejszym dokumencie oraz regulaminach szczegółowych, jeśli takowe istnieją.
2. Organizator posiada pełne prawo do zmiany treści oraz wprowadzania poprawek do niniejszego regulaminu, a także wszystkich regulaminów szczegółowych, jeśli takowe istnieją, oraz zmiany w grupach.

3. Ewentualne informacje o zmianach i/lub wprowadzeniach poprawek do regulaminów będą publikowane na głównej stronie turnieju lub rozgrywek oraz drogą elektroniczną rozsyłane do uczestników turnieju.
4. Drużyna/Gracz zobowiązany jest do przestrzegania zasad fair-play oraz zasad kultury osobistej.

§ 5. Uczestnictwo

1. Turniej ma charakter zamknięty, udział w rozgrywkach jest bezpłatny.
2. W turnieju może uczestniczyć każdy Użytkownik, który posiada pełną aktywację konta oraz jego konto w trakcie trwania turnieju nie zostało zablokowane.
3. Warunkiem uczestnictwa w Turnieju jest rejestracja Drużyny w systemie rozgrywek przez Lidera, akceptacja niniejszego regulaminu oraz zobowiązanie się do jego przestrzegania.
4. Lider Zespołu może w trakcie trwania zapisów do Turnieju zmienić skład Drużyny (np. w przypadku, gdy konto jednego z uczestników Zespołu zostanie zablokowane) oraz inne dane podane przez niego i członków Drużyny podczas procesu rejestracji. Po zakończeniu rejestracji Drużyny i starcie Turnieju zmiana składu będzie możliwa jedynie w uzasadnionych oraz zaakceptowanych przez Organizatora przypadkach.
5. W przypadku, gdy konto uczestnika Turnieju zostanie zablokowane jego miejsce zajmuje gracz rezerwowy. W przypadku zablokowania konta Lidera, może on wybrać swojego następcę spośród członków Drużyny.
6. Każdy uczestnik Turnieju musi podać aktywny, unikalny ID konta gry. Dla rozgrywek Counter-Strike 1.6 jest to STEAM ID. W przypadku jego braku u chociażby jednego gracza, Drużyna nie będzie mogła wziąć udziału w rozgrywkach.
7. W Turnieju mogą brać udział pracownicy Organizatora, jednak Drużyna, którego członkiem będzie pracownik Organizatora nie może zostać zwycięzcą turnieju ani też wygrać żadnej z nagród opisanych w § 13.

§ 6. Mecz

1. Pod pojęciem "Mecz" rozumie się spotkanie dwóch Drużyn w celu rozegrania pojedynku między nimi.
2. Mecz rozgrywany jest zgodnie ze szczegółowym regulaminem, który zostanie ogłoszony na oficjalnej stronie rozgrywek.
3. Nie stawienie się Drużyny w wyznaczonym terminie spotkania automatycznie powoduje przegraną walkowerem. Notoryczne nie stawianie się w terminie spotkań skutkować będzie sankcjami oraz karami wobec naruszającej regulamin Drużyny.
4. Jeżeli podczas Meczu stwierdzono naruszenia regulaminu bądź też zakłócono przebieg spotkania, Drużyny mają obowiązek zgłosić to Organizatorowi.

§ 7. System rozgrywek

1. Rozgrywki rozgrywane będą w trzech fazach - początkowa faza grupowa, drabinka i faza PLAY OFF. W fazie PLAY OFF grane są 2 mapy mr 15, czyli każda z drużyn wybiera 1 mapę w przypadku remisu organizator wybiera 3 mapę.
2. W początkowej fazie grupowej zostaną utworzone grupy, których liczba będzie zależeć od liczby zgłoszonych Drużyn.
3. Z fazy grupowej wychodzi jedna bądź dwie Drużyny w zależności od ilości utworzonych grup.
4. Faza grupowa nie odbędzie się w przypadku, gdy do turnieju zapisze się mniej niż osiem Drużyn.
5. Druga faza rozgrywek czyli drabinka będzie rozgrywana w systemie "Double Elimination", czyli każda drużyna odpada przy drugiej porażce.

§ 8. Oszustwa

1. Stanowczo zabrania się wykorzystywania komend, skryptów, programów powszechnie uznanych za tzw. cheaty w szczególności wallhacka, aimbota, speedhacka.
2. Zabrania się tworzenia nieistniejących Drużyn w celu uzyskania dodatkowych punktów wynikających z fałszywych meczów rozgrywanych między tą, a pozostałymi Drużynami biorącymi udział w Turnieju.
3. Zabrania się wymiany graczy między Drużynami, zarówno jawnej jak i ukrytej.
4. Zabrania się obrażania pozostałych uczestników rozgrywek jak i Organizatorów w jakiejkolwiek formie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do indywidualnego rozpatrzenia każdego z przypadków złamania powyższych ustanowień i samodzielnego wydania werdyktu w danej sprawie.

§ 9. Zażalenia i konflikty

1. Drużyna, która nie zgadza się z ostatecznym wynikiem meczu, bądź też decyzją Organizatora ma prawo złożyć zażalenie.
2. Jeżeli w trakcie meczu rażąco został naruszony regulamin, bądź też istnieje uzasadnione podejrzenie o oszustwo, Drużyna ma obowiązek zgłosić ten fakt Organizatorowi poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie Turnieju lub w komentarzach do Meczu.
3. Zażalenie/zgłoszenie należy nadesłać w ciągu 48 godzin od momentu zaistnienia faktu będącego przedmiotem zażalenia/konfliktu.
4. Zażalenie/zgłoszenie powinno zawierać następujące dane:
* datę spotkania,
* Drużyny biorące udział w Meczu,
* dane kontaktowe Liderów obu drużyn,
* szczegółowy opis przedmiotu konfliktu,
* szczegółowy opis Meczu,
* uzasadnienie poparte materiałem dowodowym (zrzuty ekranu/nagrania/logi serwera/zapisy rozmów),
* ewentualną prośbę o materiały dowodowe, jakie dostarczyć ma drużyna przeciwna (oskarżona),
* opis dotychczasowych prób porozumienia między stronami, jeśli takowe były,
* proponowane rozwiązanie konfliktu.
5. Organizator ma 2 dni na zaakceptowanie zażalenia/zgłoszenia lub jego odrzucenie i 5 dni na jego rozstrzygnięcie. W trakcie trwania procedury Drużyny powinny być oddane do pełnej dyspozycji Organizatora włączając w to udostępnienie wszelkich materiałów o jakie Organizator prosi. Niedostateczna współpraca Drużyny z Organizatorem może skutkować sankcjami i karami zgodnie z niniejszym regulaminem.
6. Dopuszczalne są następujące rozstrzygnięcia zażaleń/konfliktów:
* zażalenie/konflikt bezpodstawny; odrzucenie zgłoszenia,
* zażalenie/konflikt błędnie sformułowany, nie zawierający wymaganych informacji; odrzucenie zgłoszenia,
* zażalenie/konflikt uznany; przychylenie się do propozycji zgłaszającego,
* zażalenie/konflikt uznany; rozstrzygnięcie na korzyść zgłaszającego,
* zażalenie/konflikt częściowo uznany; anulowanie Meczu i nakaz jego ponownego rozegrania,
* zażalenie/konflikt przedawniony; anulowanie Meczu i nakaz jego ponownego rozegrania.
7. Organizator zastrzega sobie prawo do indywidualnego rozpatrzenia każdego zażalenia/konfliktu i wydania samodzielnego, niezależnego werdyktu rozstrzygającego.
8. Werdykt Organizatora jest prawomocnym zakończeniem procedury zgłaszania zażalenia, nie można się od niego odwołać.

§ 10. Kary

1. Organizator ma pełne prawo stosować kary wobec Drużyn łamiących postanowienia niniejszego regulaminu i regulaminów szczegółowych, jeśli takowe istnieją.
2. Przewidywane są następujące kary:
* ostrzeżenie Organizatora skierowane do Drużyny,
* publiczna nagana dla Drużyny opublikowana na oficjalnej stronie rozgrywek,
* utrata najbliższego Meczu (przegrana walkowerem),
* wykluczenie z Turnieju.
3. W przypadku rażących przewinień i uzasadnionych podejrzeń, konsekwencje łamania postanowień niniejszego regulaminu i regulaminów szczegółowych, jeśli takowe istnieją, ponieść może cała Drużyna.

§ 11. Postanowienia końcowe

1. Organizator ma prawo do publikowania i rozpowszechniania imienia, nazwiska i wizerunku zwycięzców Turnieju.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji i rejestracji materiałów związanych z przebiegiem rozgrywek Turnieju oraz udostępniania tych materiałów osobom trzecim.
3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne nieprawidłowości w działaniu sieci Internet, nieprawidłowości w działaniu systemów teleinformatycznych Organizatora i innych firm współpracujących. Wymienione przypadki nieprawidłowości nie mogą być przyczyną potencjalnych reklamacji ze strony uczestników Turnieju.
4. Przystępując do Turnieju, Uczestnik akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.
5. Niniejszy regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora i na stronie internetowej Organizatora.
6. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania modyfikacji postanowień Regulaminu z ważnych powodów a także do zawieszenia, przerwania, przedłużenia lub odwołania Turnieju bez wcześniejszego informowana o tym Uczestników.
7. W przypadku dopuszczenia się przez Uczestnika nadużyć, w szczególności działań sprzecznych z prawem, regulaminem Allegro i niniejszym regulaminem, Organizator zastrzega sobie prawo do jego wykluczenia z uczestnictwa w Turnieju.
8. Organizator turnieju zastrzega sobie prawo do wydania nagród w okresie 7 dni od zakończenia rozgrywek.

N serwerach bedzie obowiazywał config Ligowy ktory bedzie pozniej tu Dodany

& 12. Sedziowie
1.Na kazdym meczu musi znajdowac sie sedzia
2.Jezeli sedzia nie bedzie miał czasu to mecz sie odbedzie z podlaczonym do serwera HLTV


Regulamin ulegnie jeszcze zmianom.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eternia
Noob



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:05, 14 Lip 2009 Temat postu:

jakie sa ustawienai gracza dopuszczalne

jakie modele dopuszcza ta liga tzn na jakich modelach mozna grac

jakie ustawienia serwera komendy dokladne ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
d0x
Administrator



Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:33, 14 Lip 2009 Temat postu:

CFG serwera bedzie zrobione

Modele postaci cs 1.6 nie te z czero


Zabronione sa roznego rodzaju skrypty ulatwiajace gre

Dozwolone sa tylko skrypty na kupno broni


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.fabrykasmierci.fora.pl Strona Główna -> Regulamin Ligi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin